Direktlänk till inlägg 19 mars 2012

Hejsan allihopa & förlåt för ingen bloggning!

Av Elin Fredriksson - 19 mars 2012 15:56

Hejsan allihopa! Rubriken talar.. Förlåt för ingen bloggning, men har inte haft tid!   Skola & så ni vet.. Men i alla fall! Ingenting nytt har direkt hänt? Har fått en Iphone 4S!!   Är man glad eller? :O Jo, skit glad! Sen så idag var det spanska då.. Nej, vill byta språk! Och det ska jag få, annars tänker jag prata med rektorn eller något, för man fick byta språk! Sen har det inte hänt så mycket mer? Var hos syrran i helgen, vilket jag kanske redan sagt   Men det var kul! .. Idag så var jag skit trött på morgonen också, ingen morgon människa här heller :( Aja.. Måste dra nu, ska hjälpa till att laga mat, men vill man ha månadspeng får man hjälpa till hemma   Hejdå, ha det bra :)


 


HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA, FÖRR FÖRRA ÅRET :O LÄNGE SEN.. HAHAHAHHA, FÖRÄNDRATS MYCKET? Tog bara en bild ;), saknar grönan :P  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Fredriksson - 22 juni 2012 22:24

Hejsan allihopa, det här blir ett snabbt inlägg! Idag har jag varit med Eliza och det är midsommar! Glad midsommar allihopa :) Kommer bilder snart osv.. Men nu måste jag dra :) Hoppas ni haft en bra dag! Ciao :) ...

Av Elin Fredriksson - 18 juni 2012 11:15

Hejsan allihopa, förlåt! Har inte bloggat någonting på denna blogg.. Men det ska jag ändra på!    Iaf, det har inte hänt så mycket, det är ju sommarlov nu. Sjukt nice   Ehm, var på gröna lund för några dagar sedan med Felicia, sjukt kul! Lägger ut ...

Av Elin Fredriksson - 23 mars 2012 15:02


Hejsan allihopa & sorry för ingen bloggning! Har inte haft tid som sagt.. Men idag är det fredag då!   Älskar fredagar   Hade ingen spanska idag, ska liksom byta språk! Men vi hade promenad ner till nynäshamn, sen så käkade några i klassen på subway,...

Av Elin Fredriksson - 15 mars 2012 15:29

Hej, asså förlåt har inte bloggat här så mycket   Men har en annan blogg också, som ni vet & har läxor också.. Men nu bloggar jag iaf!   .. Annars då, hur har eran dag varit? Min var okej faktiskt. Dock ingen e-val idag :/ Aja, det funkar ju ändå.  V...

Av Elin Fredriksson - 10 mars 2012 09:20


Hejsan allihopa. Idag är det lördag då, chill   Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som händer, en kompis kanske kommer över! Iaf, ska jag ha frågesport på min blogg? Ni frågar, jag svarar. Eller vad tycker ni?    Kommentera! Men nu måste jag dra,...

Presentation


Hej! Jag heter Elin och är 14 år gammal. Jag kommer blogga om allt möjligt mellan himmel och jord! :) Hoppas ni gillar bloggen.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards